Spreman video materijal kao i treninzi uživo

Gledajte sve treninge offline kad god to poželite. Možete i da pratite live grupne treninge, seminare, FAQ sesije sa sertifikovanim trenerima, i još mnogo, mnogo toga!

Laka interakcija sa drugim vežbačima

Četujte sa drugim vežbačima tokom live treninga ili vodite razgovore o vašim omiljenim grupnim treninzima ili PT vežbama. Laka i integrisana komunikacija!

All inclusive paket po najnižoj ceni

Jedna cena za all-inclusive pristup personalnom planu i programu ili svim grupnim treninzima. Cene za online grupne treninge i personalni plan treniranja već od 990 RSD!

BLOG

Kao što znate nadogradnja mišića nije jednostavan proces i za to je potrebno dosta faktora. Neophodno je da radite stvari u korist razvoju mišića. Dok neki nesvesno čine

  Sklekovi su nezaobilazni kada govorimo o vežbama sa sopstvenom težinom. Međutim oni se mogu približiti rezultatima određenih vežbi sa dodatnim opterećenjem. To potvrđuje istraživanje u kojem se navodi

Ukoliko ste vi među onima koji ne praktikuju ili ponekad preskoče zagrevanje pre treninga ostanite i pročitajte do kraja zašto je jako bitno ne izostaviti zagrevanje pre svakog

Neki ljudi istezanje vezuju samo za gimnastiku, trčanje i slične aktivnosti. Međutim istezanje je nešto što je potrebno svima koji su fizički aktivni kako bi zaštitili svoju mobilnost.

Da biste uradili nešto povodom svojih želja morate imati konkretan cilj inače ćete samo nastaviti sanjariti iz fotelje. Cilj je nešto što želite da postignete u konkretnom vremenskom

Znamo da voda čini između 50 i 60 procenata ljudskog tela. Iz tog razloga ona igra vežnu ulogu u mnogim funkcijama našeg organizma. Tokom treninga može doći do

Magnezijum je jedan od esencijalnih minerala koji su potrebni vašem telu. Igra važnu ulogu u zdravlju vašeg tela i mozga. Međutim čak i ukoliko se zdravo hranite možda

Kreatin se stvara prirodnim putem u našem organizmu i čine ga tri aminokiseline: metionin, arginin i glicin. Ovo jedinjenje igra glavnu ulogu u skladištenju i oslobađanju energije ćelija.

Lopta za pilates je sportski rekvizit koji može biti veoma koristan kako u samostalnoj upotrebi tako i kao dodatak vašoj uobičajenoj trening rutini. Možete kompletni trening uraditi samo

Roler za trbušnjake ili ab wheel je jednostavan rekvizit koji služi za izgradnju tbušnih mišića i vrlo je popularan u fitnesu. On je odličan za poboljšanje stabilizacije i