Joga nije samo tehnika vežbanja, ona je mnogo više od toga. Može se smatrati načinom života ukoliko uđete u sve aspekte onoga što nosi sa sobom. Joga je disciplina vežbanja
Neki ljudi istezanje vezuju samo za gimnastiku, trčanje i slične aktivnosti. Međutim istezanje je nešto što je potrebno svima koji su fizički aktivni kako bi zaštitili svoju mobilnost. Istezanje drži
Intezivni treninzi pored svih benefita za fizičko i psihičko zravlje donose sa sobom i određene negativne aspekte. Jedan od njih je zamor mišića. Iz tog razloga svim sportistima se preporučuje
Kreatin se stvara prirodnim putem u našem organizmu i čine ga tri aminokiseline: metionin, arginin i glicin. Ovo jedinjenje igra glavnu ulogu u skladištenju i oslobađanju energije ćelija. Takođe učestvuje
Prema analizama svetske zdravstvene organizacije oko 322 miliona ljudi na svetu živi sa depresijom. To je 4 procenta svetske populacije što je čini najčešćim poremećajem mentalnog zdravlja. Između 2005. i
Kao što znate nadogradnja mišića nije jednostavan proces i za to je potrebno dosta faktora. Neophodno je da radite stvari u korist razvoju mišića. Dok neki nesvesno čine štetu celom
Redukovali ste ishranu, smanjili procenat masti u organizmu, trenirate redovno, ali i dalje nemate tbušnjake? Odgovor je da ne dišete pravilno. Da, dobro ste čuli. Koliko god zvuči suludo disanje
BCAA je skraćeno od Branched Chain Amino Acids, sastoji se od tri aminokiseline a to su: valin, leucin i izoleucin. BCAA spadaju u devet esencijalnih aminokiselina što žnači da se
Znamo da voda čini između 50 i 60 procenata ljudskog tela. Iz tog razloga ona igra vežnu ulogu u mnogim funkcijama našeg organizma. Tokom treninga može doći do gubitka velike
Rešili ste da u svoju obaveznu trening rutinu uvedete stimulisanje mišića masažnim rolerom? Ovo su neki od saveta koji će vam olakšati upoznavanje sa ovom tehnikom masaže mišićnih tkiva.   Ako nikada