Prema analizama svetske zdravstvene organizacije oko 322 miliona ljudi na svetu živi sa depresijom. To je 4 procenta svetske populacije što je čini najčešćim poremećajem mentalnog zdravlja. Između 2005. i
Kao što znate nadogradnja mišića nije jednostavan proces i za to je potrebno dosta faktora. Neophodno je da radite stvari u korist razvoju mišića. Dok neki nesvesno čine štetu celom
Rešili ste da u svoju obaveznu trening rutinu uvedete stimulisanje mišića masažnim rolerom? Ovo su neki od saveta koji će vam olakšati upoznavanje sa ovom tehnikom masaže mišićnih tkiva.   Ako nikada
Joga nije samo tehnika vežbanja, ona je mnogo više od toga. Može se smatrati načinom života ukoliko uđete u sve aspekte onoga što nosi sa sobom. Joga je disciplina vežbanja
Pilates radi na angažmanu celog tela. Takođe pozdrazumeva kontrolu disanja i uma. Ovim načinom vežbanja jačate ce core koji podrazumeva duboke mišiće leđa, abdomena i karlice. Jačanjem tih mišića omogućavate
Magnezijum je jedan od esencijalnih minerala koji su potrebni vašem telu. Igra važnu ulogu u zdravlju vašeg tela i mozga. Međutim čak i ukoliko se zdravo hranite možda ne unosite
Roler za trbušnjake ili ab wheel je jednostavan rekvizit koji služi za izgradnju tbušnih mišića i vrlo je popularan u fitnesu. On je odličan za poboljšanje stabilizacije i jačanje celog
Redukovali ste ishranu, smanjili procenat masti u organizmu, trenirate redovno, ali i dalje nemate tbušnjake? Odgovor je da ne dišete pravilno. Da, dobro ste čuli. Koliko god zvuči suludo disanje
Neki ljudi istezanje vezuju samo za gimnastiku, trčanje i slične aktivnosti. Međutim istezanje je nešto što je potrebno svima koji su fizički aktivni kako bi zaštitili svoju mobilnost. Istezanje drži
Da li ste znali da preskakanjem vijače ostvarujete bolje performanse nego džogingom?   Možda vam deluje naivno ali to parče kanapa ili gume može učiniti čuda za vaše telo. U sportu se