Povećajte snagu i izdržljivost uz Fitness Boxing!

Fitness Boxing je osmišljen kao odličan trening izdržljivosti, snage, kondicije, ali i koordinacije pokreta. Pratite uputstva sertifikovanih instruktora i naučite sve vrste udaraca u boksu. Kako budete unapredili koordinaciju pri učenju pokreta, u isto vreme ćete trenirati i kondiciju. Fitness Boxing može da se trenira i sa džakom, gde više utiče na snagu i izdržljivost mišića, ali i bez njega, gde je više usmeren na kardio. Isprobajte ovaj zabavan i koristan grupni trening.

boxing1

Pravilno izvođenje udaraca u boksu

Uz sertifikovane trenere ćete naučiti kako da izvedete udarce iz boksa, kao i šuteve iz kik boksa. Naučićete kako da stanete u gard, kao i kako da koristite inerciju celog tela za udarce tako da pravilno i bezbedno uživajte u boksu.

boxing2

Veliki benefiti za vaš kardiovaskularni sistem

Ovaj trening ima mnogo kardio elemenata. Na taj način pospešujete rad srca i povećavate kapacitet pluća. Fitness Boxing ima veliki pozitivni efekat na snagu srca kao i na zdravo funkcionisanje krvnih sudova u organizmu.

boxing3

Povećajte snagu i izdržljivost mišića

Kada se ovaj grupni trening izvodi sa džakom, on takođe pojačava snagu i izdržljivost mišića. Čak i bez udaranja u džak, držanjem boks stava ojačava vaše mišiće nogu, donjih leđa, abdomena, i trenirate vašu koordinaciju.

BOX ZA POČETNIKE

KIK BOKS I ŠUTEVI

SA I BEZ DŽAKA

Fitness Boxing ima mnogo benefita ne samo u vidu snage i izdržljivosti, već i u vidu kondicije i koordinacije. Kada izvodite udarce u ovom grupnom treningu, čak i u prazno, aktivirate vaše mišiće kontrakcijom i istezanjem. Tu su i mišići nogu, abdomena, i donjih leđa koji se ojačavaju radom nogu, kao i šutevima.

 

Kada se ovaj trening gleda iz perspektive aerobika, on je koristan u poboljšavanju kondicije. Pojačaćete vaš kardiovaskularni sistem  i na taj način smanjiti rizik od visokog krvnog pritiska, oboljenja srca i srčanog udara, moždanog udara i dijabetesa. Boks takođe ojačava vaše kosti, sagoreva višak kalorija, a i poboljšava vam raspoloženje. Tu je i povećana koordinacija između oka i ruku zbog pravilnog izvođenja vežbi.